Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У зв’язку з відсутністю фінансування на оплату поштових послуг, з 17 червня 2020 року Господарський суд Чернігівської області повідомляє про тимчасове припинення відправлення поштової кореспонденції учасникам судового процесу.
З метою своєчасного повідомлення про день та час судових засідань просимо використовувати альтернативні засоби для отримання інформації суду, в тому числі процесуальних документів. Нагадуємо засоби зв’язку:
поштова адреса: 14000 , м. Чернігів, проспект Миру,20
електронна пошта: inbox@сn.arbitr.gov.ua
підсистема «Електронний суд»: https://cabinet.court.gov.ua
телефон «Гарячої лінії»: (0462) 672-847.
Прохання до учасників судового процесу вказувати номери контактних телефонів, адреси електронної пошти під час надсилання/подачі документів до суду.
Видача процесуальних документів буде здійснюватися в канцелярії суду, направлятися засобами електронної пошти та через систему «Електронний суд».
Ознайомитись з датою призначення справи до розгляду можна на сторінці Господарського суду Чернігівської області веб-порталу судової влади у розділі «ГРОМАДЯНАМ»/ «Список справ, призначених до розгляду»: https://court.gov.ua/assignments/ .
Інформацію про виклики осіб у судові засідання можна переглянути у розділі «ГРОМАДЯНАМ»/ «Оголошення про виклик особи зареєстроване місце проживання (перебування), місцезнаходження чи місце роботи якої невідоме»: https://court.gov.ua/unknown/sud5028, повідомлення учасників у справах можна переглянути у розділі «ПРЕС-ЦЕНТР»/ «Виклики та повідомлення, що здійснюються судом»: https://cn.arbitr.gov.ua/sud5028/pres-centr/vukluk/.
Судові рішення Господарського суду Чернігівської області можна переглянути у Єдиному державному реєстрі судових рішень за адресою: http://www.reyestr.court.gov.ua .
Просимо вибачення за тимчасові незручності. Відправлення поштової кореспонденції буде відновлено після забезпечення достатнього обсягу фінансування.